عزیزم منم درد پریودی دارم اما خفیفه
چون پریودی هام خیلی دردناک بوده الآن علائمی به اون صورت ندارم
منم درد دارم
طبیعیه
طبیعیه منم اینجوریم عزیزم
اره من چنان دردی داشتم نمیتونستم تکون بخورم، فکر میکردم میخوام پریود شم بدنم نمیتونه، احساس میکردم الان تخمدانم میترکه
وقتی موشک میزدن از دل درد میمردم
حالت تهوع گرفتم دیگه تست زدم
منم دارم این علائمو فک کنم طبیعیه🥺
عزیزم جای نگرانی نیست هفته های اول بخاطر اینکه وقت پریودته و پریود نمیشی همینجوریه
طبیعیه دیگ منم سر پسرم اینارو داشتم اوایل بعد ب مرور خوب میشه ولی اگ سونو نرفتی هنوز حتما برو
از این بدترش هم طبیعیه هفته های اول
دقیقا منم همین حال رو دارم 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.