۵ پاسخ

ماستم خوبه

سعی کن گلابی بخوری انجیر بخوری یبوست نگیری زیاده روی ولی نکن اره طبیعیه

منم یبوست شدید دکتر گف ی شربتی بنویسم بخور، یادش رفت

طبیعیه قشنگم
برای درمان یبوست و نفخ هم دکترا داروی گیاهی میدن

شربت لاکسی ژل بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان انبه خانم 🥭

🩷🩷 مامان انبه خانم 🥭 🩷🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری