کمردرد عادیه سعیکن کار سنگین نکنی ب پهلو چپ بخابی
خونرسانی ب قلب عالیه
فضولی نباشه من تاپیکات نگا کردم گفتی حالت تهو دارم
منم رو دخترم اینجوری بودم از 76شدم64هیچی نمیتونستم بخورم خاستم بگم نگران نباش 17هفته ببعد اوکی میشه
احتمالا نینیت دخمله🤭
تا لکه بینی نداشته باشی طبیعیه
سعی کن استراحت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.