۵ پاسخ

اگه دردت زیاده برو دکتر احتمالا بهت شیاف پروژسترون میده دردش نباید طولانی و زیاد تکرار بشه

منم همینطور شدم طبیعیه احتمالا

اوایلش بله درد داره اگه لکه بینی داری برودکتر

آره طبیعیه

بنظرم اره ولی من زیاد نمیدونم چرا درد کمر ندارم

سوال های مرتبط

مامان انبه خانم 🥭

🩷🩷 مامان انبه خانم 🥭 🩷🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری