زیر دلم و کمرم گهگداری مثل درد پریودی میگیرم خطرناک نیس

۳ پاسخ

منم مثل توم میگیره ول میکنه

نه عزیزم طبیعیه.

لکه نداری؟ اوکیه نرماله
اگه خیلی شدید غیر قابل تحمل شد جوری که داد بزنی حتما برو دکتر سریع ولی خفیف و گذرا عادیه

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری