۲ پاسخ

چرا بلند میکنی میگن تا دو کیلو هم بلند نکنید

ان شاءالله چیزی نیست
فقط کمی استراحت کن و استرس بخودت نده و کم تحرک کن تا خوب بشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری