برو دکتر گوارش ب احتمال زیاد رفلاکس پنهان داری
اسید معدت گلوت رو زخم کرده اینجوری سرفه میکنی
ی قرص میده میخوری خوب میشی
وای خیلی خطرناکه سرفه رو نگه دار اصلا ۸ ما سرفه نکنیا میوفته 😂این سوالا چیه اخه نه فقط یکم اروم تر سرفه کن سرفه دست خود ادم نیست ک❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.