بس سرفه می‌کنم زیر دلم درد گرفته خطرناک نیس واسه جنین ؟؟؟

۲ پاسخ

برو دکتر گوارش ب احتمال زیاد رفلاکس پنهان داری
اسید معدت گلوت رو زخم کرده اینجوری سرفه میکنی
ی قرص میده میخوری خوب میشی

وای خیلی خطرناکه سرفه رو نگه دار اصلا ۸ ما سرفه نکنیا میوفته 😂این سوالا چیه اخه نه فقط یکم اروم تر سرفه کن سرفه دست خود ادم نیست ک❤️

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آبنبات چوبی مامان آبنبات چوبی هفته سی‌ام بارداری