دوستان کیا عمل تنگی واژن انجام دادن وراضی بودن؟

۴ پاسخ

عسقم میشه یذره از تجربیاتت بگی از عمل ؟

دوسال

من ک انجام دادم دوستل پیش سر یکسال ناخاسته باردارشدم دیگه طبیعی زاییدم مث دوتا زایمان قبلیم انگار ک ن انگار عمل کردم 🤣🤣🤣ولی خدایی این یکسال ک عمل کرده یودم عالی بود لامصب اصلا اعتماد ب نفست میرع تااسمون

سوال منم هست لایکم کنید ببینم

سوال های مرتبط