عسقم میشه یذره از تجربیاتت بگی از عمل ؟
دوسال
من ک انجام دادم دوستل پیش سر یکسال ناخاسته باردارشدم دیگه طبیعی زاییدم مث دوتا زایمان قبلیم انگار ک ن انگار عمل کردم 🤣🤣🤣ولی خدایی این یکسال ک عمل کرده یودم عالی بود لامصب اصلا اعتماد ب نفست میرع تااسمون
سوال منم هست لایکم کنید ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.