۶ پاسخ

اگه طولانی میگذره از روز پریودی یه تست بزنی بد نیست...اگه تست منفی شد احتمال کیست یا عفونت هم هست

تست بزن احتمال زیاد بارداری

دلیل دیگه داره🤰🏻😂

منم اوینجوری بودم باردارشدم

یه تست بزن

یه تست بزن

سوال های مرتبط