چرا؟ قیافه ش ک خوبه
اصلا نباید میوه تازه قاطی مواد کیک بکنی،چون خیلی خمیری میکنه کیکو،منم دوبار درست کردم خوب نشد
تو کیک میوه ای نباید دیگه اب و مایعات اضافه کرد خوب میشه اتفاقا
نوش جان ی سوال چرا فر من خاموش میشه
ما که عاشق آیت کیکم خیلی خوبهکه چرا اینجوری میگی
چرا کیک برگردان کا خوشمزه میشه
چرا گلم قیافه ش که خوبه
وای چقد خوب میشه🫠دلت میااااد
چرا بد بود ؟تا حالا درست نکردم
چرا تصویرش که خوش فرم و رنگ هست؟؟
قشنگ شده و خوشمزه میاد...چرا؟
چرا چش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.