۱۲ پاسخ

چرا؟ قیافه ش ک خوبه

اصلا نباید میوه تازه قاطی مواد کیک بکنی،چون خیلی خمیری می‌کنه کیکو،منم دوبار درست کردم خوب نشد

تو کیک میوه ای نباید دیگه اب و مایعات اضافه کرد خوب میشه اتفاقا

نوش جان ی سوال چرا فر من خاموش میشه

ما که عاشق آیت کیکم خیلی خوبهکه چرا اینجوری میگی

چرا کیک برگردان کا خوشمزه میشه

چرا گلم قیافه ش که خوبه

وای چقد خوب میشه🫠دلت میااااد

چرا بد بود ؟تا حالا درست نکردم

چرا تصویرش که خوش فرم و رنگ هست؟؟

قشنگ شده و خوشمزه میاد...چرا؟

چرا چش بود

سوال های مرتبط