دوستان برای کولیک نوزاد چه قطره ای میدین ؟

۶ پاسخ

اینفاکول و گریپ میکسچر

من کولیکز دادم اثر نداشت دایمتیکون هم خیلی تأثیری نداشت پدی لاکت بد نبود هنوزم برا تنظیم گوارش میدم اما برا دل درد و کولیک شربت بی بی کولیک دکتر نوشته بود اونو دادم خیلی اثر داشت الان دیگه کمتر میدم بهتر شده

تا یک ماهگی کولیک پدیا بست کولیکز دادم اثر نکردن بعد یه ماهگی گریپ میکسچر دادم‌اون خوب بود

من کولیف میدادم جواب نداد
اینفاکول میدم خداروشکر نسبت به قبل خیلی بهتر شده

قطره کولیکز

الان کولیک پدیابست
یه مدت میلکازیم دایمتیکون بیبی کر میدادم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی