تا ۷روزم بعضی دکترام میگن تا۱۴روزم مدفوع نکنه موردی نداره اگ دل دردنباشه واذیت نشه حالل اگ فعلا دسرسی ب دکتروداروخانه نداری ی ذره کوچیک خیلی کم اندازه ی عدس صابون براش شیاف کن بلافاصله دسشویی میکنه اگ دل دردداره اروم میشه اگه دیدی ادامه داشت واذیت بود ک ببرش دکتردیگ
اووووه ۸ روزشه؟ نه باید پیپی کنه فک کنم ،شاید شیر خشک اگه میخوره بهش نمیسازه یا اگه شیر خودتو میخوره چیزای ملین بخور،شیاف نمیدونم برای نوزاد ۸ روزه میشه استفاده کرد یا نه ، ولی با روغن زیتون چرب کن حتما
دکترا که میگن طبیعیه، از روزی ۶ بار تا ۱۰ روز یکبار🤦🏻♀️ولی به نظرم بچه اذیت میشه، مقعدشو با روغن زیاون چرب کن یا اگه میبینی اذیته خودشو کش قوس میده هی به خاطر اینکه شکمش کار نکرده، شیاف گلیسیرین بزار براش مخصوص نوزاده
ن عزیز ۸روزشه باید دستشویی کنه...دلپیچه نداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.