۹ پاسخ

من خون بند ناف ماهلین رو ذخیره کردم🥰

از منبع خوب بپرس
دکتر حرفه ای و متخصص
و اینکه چقدر تو ایران داره انجام میشه
من به شخصه این کار و نکردم
ولی دوروبری هام همه انجام دادن

اگه خدای نکرده مشکلات مربوط به خون یا سرطان دچار بشه میتونه درمان بشه با این بندناف. من ذخیره کردم برای پسرم

می‌دونی هزینش چقده؟؟؟

سلول بنیادیه، برای بهبود خیلی از مریضی ها عالیه، دور از جونشون حتی توی درمان سرطانم ازش استفاده میکنن

۹۹ درصد درمان خیلی از بیماری های خود بچه رو انجام میده و حتی خواهر برادر و پدر و مادر و تا چندتا اقوام نزدیک هم ممکنه جواب بده تو اینترنت سرچ کن کاملشو بخون

برای اینکه خدایی نکرده هر بیماری بدی دچار شد که چاره ای نداشت این بند ناف همه چیو درست میکنه حتی به درد پدر و مادر بچه هم میخوره ولی یک بار بیشتر نمیشه استفاده کرد تا ده سالم میشه نگه داری کرد

خون بند ناف ی سری سلول بنیادین داره ک اگر خدایی نکرده بعدا بچه دچار ی سری بیماری شد از جمله سرطان و غیره میتونن با این خون باف ب درمانش کنن

خدای نکرده اگه بچه مریضی خاصی بگیره از اون برای درمانش استفاده میکنن

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۴ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۶ ماهگی