۷ پاسخ

با فوت کردن

چی هست این

کلاهبرداریه

دروغه کن که باور ندارم

چجوریه نشونم بدید

فک کنم از بینی فوت میکنن یا از گلو فوت میکنن نمیدونم ابجیمو زیاد میبردیم پیش تل گیر ولی هردفه میرفت پشت پرده کارشو انجام میداد😂😂جالبه بعدش ابجیم حالش خوب میشد

نه فوت میکنن

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۷ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی