۵ پاسخ

لعنت بهشون

زرنگن خب هر3یا4ماهی میریزن ک 2سالگی بچه تموم بشه😂

اره الان برج یک و دو هنوز معلوم نیست چیزی نگفتن..،

نه فعلا که چیزی نریختن.ولی خودشون اعلام میکنن هروقت بریزن

واسه من كلا دو بار يا سه بار تو اين يك سال يسنا ريختن اين ماه نه هيچي

سوال های مرتبط