پلارژین بیماری روکهنه میکنه دوباره باشدت بیشتر برمیگرده
خداروشکر ک شیر میخوره برای غذا خوردن سخت گیری نکن دختر من ی هفته هیچی نخورد گلوش متورم بود نمیتونست قورت بده ، چون خودمم مریض بودم و اعلائم هامون یکی بود اینو تجربه میکردم میفهمیدم چی میکشه
عزیزم فقط صبوری کن .بغلش کن فقط .دختر منم سرما میخوره میچسبه بهم فقط هیچی هم نمیخوره .یعنی دفعه قبل کمرم داشت میشکست دیگه انقدر بغلش کرده بودم
گناه داره بچه به نظر من بچه ها نباید مریض میشدن تاااا بزرگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.