۱۵ پاسخ

تو همون 4موندیم😐

من هنوز ۴ میبندم هنوز ۱۰ کیلو نشده😂

ده و نیم ، من از اولشم بزرگترمیبستم ک نسوزه،وگرنه بخاطر وزنش نیست

من پسرم ده کیلوعه مای بی بی سایز ۴پلاس اندازشه اما گیرم نمیاد مجبوری ۵ میبندم‌. همین ۵ هم بزرگه براش.

کاری ب کیلو نداره اخیرا ینی من از سایز ۵ دگ دیدم کوچیکه ۶ بستم. الان ۱۱ کیلوئه ولی نمیدونم چرا ۵ کوچیکش بود تپلم نیس ک بگم چون تپله کوچیکش شده

۱۱ونیم بود یک ماه پیش الان نمیدونم ولی ۶ میبندم براش

۱۱/۸۰۰

پسر من ۱۱.۳۰۰هست پنج میبندم مولفیکس گاهی هانیز

دخترمن ۱۰ونیم کیلو
چهارپلاس میبندم هنوز

من هنوز چهارمیبندم

۱۲ کیلو سایز ۵

۱۶کیلو

بچه من ۱۵ کیلوعه پوشک شورتی سایز ۷ میبندم از ۹ ماهگی ۶ میبستم تا همین هفته پیش

من خیلی وقته ۶ میبندم
بااینکه پسرم تپلی نیست
چون ۵ هم گاهی نم میداد هم یخیلی جای کشش میموند دور رون بچه

۱۲کیلو

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶 مامان هاکان👶 ۲ سالگی
مامان آقا رادین🧿👼💙 مامان آقا رادین🧿👼💙 ۱ سالگی
مامان پسرم🍓 مامان پسرم🍓 ۱ سالگی