تو همون 4موندیم😐
من هنوز ۴ میبندم هنوز ۱۰ کیلو نشده😂
ده و نیم ، من از اولشم بزرگترمیبستم ک نسوزه،وگرنه بخاطر وزنش نیست
من پسرم ده کیلوعه مای بی بی سایز ۴پلاس اندازشه اما گیرم نمیاد مجبوری ۵ میبندم. همین ۵ هم بزرگه براش.
کاری ب کیلو نداره اخیرا ینی من از سایز ۵ دگ دیدم کوچیکه ۶ بستم. الان ۱۱ کیلوئه ولی نمیدونم چرا ۵ کوچیکش بود تپلم نیس ک بگم چون تپله کوچیکش شده
۱۱ونیم بود یک ماه پیش الان نمیدونم ولی ۶ میبندم براش
۱۱/۸۰۰
پسر من ۱۱.۳۰۰هست پنج میبندم مولفیکس گاهی هانیز
دخترمن ۱۰ونیم کیلو
چهارپلاس میبندم هنوز
من هنوز چهارمیبندم
۱۲ کیلو سایز ۵
۱۶کیلو
بچه من ۱۵ کیلوعه پوشک شورتی سایز ۷ میبندم از ۹ ماهگی ۶ میبستم تا همین هفته پیش
من خیلی وقته ۶ میبندم
بااینکه پسرم تپلی نیست
چون ۵ هم گاهی نم میداد هم یخیلی جای کشش میموند دور رون بچه
۱۲کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.