۱۳ پاسخ

دخترمنم ۱۲کیلوعه فعلا ۵میبندم

من برای پسرم که۱۲خرده ایه سایز۷شرتی میبندم
یکم نم میده اما۶براش کوچیک شده بود

من مولفیکس ۶ میبندم

مولفیکس ۵ میبندما میگن مولفیکس با مای بی بی اندازشون فرق داره

من مای بی بی سایز ۶میبندم ۱۲ کیلوعه

بچه منم 12کیلو شیش می‌بندم .میتونی بری بدی عوض کنی سایز شیش بگیری قبول میکنن

من از ۱۰ کیلو بودن بچم ۶ میبندم خیلی وقته ۵ کشش جا میذاشت
مایبیبی میبندم

۵ میبندم

بستگی به مارم پوشک داره مثلا بببم و هانیز قواره هاشون خیلی بزرگه سایز 5 برای بچه 12 کیلو هم مناسبه اما مولفیکس و نای بیبی قواره هاشون جمع و جور تره

۶میبندم

پسر من از ۸ ۹ کیلویی ۶ میبندم

میتونی استفاده کنی من برای پسرم تو روز از ۵ استفاده میکردم شب برای خواب ی سایز بزرگ تر استفاده می‌کردم
بچه ها بخاطر دندون در آوردن هاشون معمولا تو وزن ۱۲_۱۳ اینا می‌مونن رشدشون تو این سن مثل ۱ سال اول نیست کمتره

۵ خیلی کوچیک براش
دخترم ۱۰ کیلوئه ۵ می‌بندم اذیت میشه الان ۶ می‌بندم دیگه

سوال های مرتبط

مامان ایلیاجون💙💙💙 مامان ایلیاجون💙💙💙 ۲ سالگی
مامان هاکان👶 مامان هاکان👶 ۲ سالگی