مامانا جیگر خوردن توی هفته من ظرر داره؟

۷ پاسخ

من که کلی خوردم

ن دکترم گفت هفته ای یبار مجازی

ن بابا هیچی نمیشه
من فقط سه ماهه اول نخوردم بعدش خوردم

ن عزیزم ت دیگه 3ماه یا 4ماهت نیست ک بخوای بترسی من جیگر گوسفند خوردم چیزی نشد

نه عزیزم منم خوردم یه بار

نه نوش جونت

من دوسیخ خوردم چیزی نشد🫢

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی