دوستان بهم بگید جواب ازمایش

تصویر
۱۲ پاسخ

خدا به همه مون یه نگاهی کنه
ماهم بچه داشته باشیم

گلم رفیقم ۴ روز از پریودش گذشته بود بی بی چک زد منفی بود
و فرداشم رفت ازمایش بتاش ۲ بود بهش گفتن منفیه ولی من گفتم بمون چند روز دیگ باز برو ازمایش
چون بتای منفی معمولا صفر یا زیر صفره
بعد دو روز یاز تشتش منفس یود ولی ازمایش بتاش ۴۳ شده بود و باردار بود
لقاحش دیر تشکیل شده
حالا شاید برا توهم دیر تشکیل شده باشه و انشالله باردار باشی

چند روز تاخیر رفتی آزمایش؟

چند روز تاخیر بودی رفتی ازمایش؟

منفی گلم انشالله ماه بعد

از پریودی ام گذشته پس مشکل چیه تو آزمایش معلوم نمیشه

چرازدی چهارهفته

منفی عزیزم

منفی متاسفانه

منفی هست

منفی متاسفانه❤️😢😢

منفی گلم

سوال های مرتبط

مامان الای جانم مامان الای جانم ۵ سالگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فندق👶 مامان مامان فندق👶 هفته ششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته بیست‌ونهم بارداری