خدا به همه مون یه نگاهی کنه
ماهم بچه داشته باشیم
گلم رفیقم ۴ روز از پریودش گذشته بود بی بی چک زد منفی بود
و فرداشم رفت ازمایش بتاش ۲ بود بهش گفتن منفیه ولی من گفتم بمون چند روز دیگ باز برو ازمایش
چون بتای منفی معمولا صفر یا زیر صفره
بعد دو روز یاز تشتش منفس یود ولی ازمایش بتاش ۴۳ شده بود و باردار بود
لقاحش دیر تشکیل شده
حالا شاید برا توهم دیر تشکیل شده باشه و انشالله باردار باشی
چند روز تاخیر رفتی آزمایش؟
چند روز تاخیر بودی رفتی ازمایش؟
منفی گلم انشالله ماه بعد
از پریودی ام گذشته پس مشکل چیه تو آزمایش معلوم نمیشه
چرازدی چهارهفته
منفی عزیزم
منفی متاسفانه
منفی هست
منفی متاسفانه❤️😢😢
منفی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.