۳ پاسخ

فکر کنم به دکتر مربوط میشه منو هر دو هفته می‌فرسته از ۳۰ هفته هم هر دو هفته ان اس تی میدم

پزشکتون که زیر نظرش هستین خودشون باید گفته باشن کی برین
دیگه از ۳۰ هفته به بعد هر دو هفته باید برید

من 28 هفته رفتم و یه 34 میخوام برم

سوال های مرتبط

مامان سه فرشته🧚‍♂️ مامان سه فرشته🧚‍♂️ هفته سی‌وهشتم بارداری