مامانای هم هفته ی من ...
ترشح طبیعیه از این به بعد؟

۳ پاسخ

من ک از اول بارداری ترشح داشتم همچنان هم دارم . البته بدون رنگ و بو

آره ترشح
درد کمر،شکم درد،پا درد از علائم این ماه هست

بله طبیعیه .ولی اگه سوزش و خارش داشته باشی باید دارو مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد