سلام دوستان
این سونو چطوره خوبه؟

تصویر
۲ پاسخ

سلام خوبی عزیزم بندرعباس هستی دکتری سراغ نداری پول بگیره نامه سزارین بده که بتونم بیمارستان دولتی سزارین کنم

خوبه خداروشکر
سرویکس نزد؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دانیال مامان دانیال ۶ ماهگی
مامان مامان نفس مامان مامان نفس ۴ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۶ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۱۱ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیاناوبردیا مامان دیاناوبردیا ۴ ماهگی