۲ پاسخ

من که تو بارداری اولم کلا دستم کاشت بود تو اتاق عمل

یدونه انگشت اشاره لاک نداشته باشه اوکیه ،انگشت شست پا هم میشه ،بازم از دکترت بپرسی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد