کسی تو بارداری ژلیش ناخون تو بارداری انجام داده!

تصویر
۱۰ پاسخ

دکترم از ۳۰ هفته به بعد اجازه داد

دکتر من گف ممنوعه

من کلا از اول کاشت داشتم و دارم

دکتر ب من گفت بعد از پنج ماه میتونی انجام بدی دیگ رفتم کاشت کردم ناخنامو

من کاشت انجام میدم سر دخترمم انجام داده بودم

من خودم ناخنکارم بعضی وقتا انجام میدم یبار کاشتم کردم

من انجام دادم دکترم گفت میتونی

اره عزیزم من مرتب انجام میدم😁

تصویر

من لمینت کردم یبار

اره من 🤤😁

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۶ ماهگی