برای سزارین باید ژلیش ناخون نداشته باشیم؟؟؟

۲ پاسخ

حداقل یه انگشت اشاره نباید داشته باشه تو اتاق عمل از طریق انگشت اکسیژن رو چک میکنن. حتی رنگ پریدگی ناخن هم مهمه براشون

نه انگشت های اشاره رو نزن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی