توی سزارین باید لاک نداشته باشیم؟

۴ پاسخ

یه انگشت نباید داشته باشه

انگشت اشاره نباید داشته باشه

یک انگشت لاک نزن عزیزم ترجیحا انگشت اشاره

نداشت باشی بهتر

سوال های مرتبط