۱۴ پاسخ

خنک باشه بچه
این مادرشوهرا چرا برعکسن همیشه☹️

باید خنک باشه
اون دستگاه فرق داره بخاطر نور و اشعه ش میزارن زیر دستگاه

گرما زردی رو میبره بالا

یا خدا هرخنک تر بهتر گرم باشه. خدای نکرده زردی میگیره

باید خنک باشه

سردباشه باید چیزای سرد هم بخوره
زیاد هم سرد نباشه که پهلوهاش سرما بخوره به من دکتر گفت دما۲۵تا۲۶باشه

باید خنک باشه
دما بین ۲۴ تا ۲۷ درجه هرچی کمتر بهتر
اگرهم شیر خودتو میدی باید خنکی بخوری

مادرشوهرت کاملا اشتباه کرده. اون نور و لامپ بخاطر اشعش هست نه بخاطر گرمایش
هوا باید خنک باشه

اگر بچه گرمش بشه آب بدنش تبخیر میشه باعث تشدید زردی و یبوست میشه عزیزم

بگو خانم دکتر باید خنک باشه گرم زردی زیاد میکنه

اصلا بچه نباید تو گرما باشه

نه بابا باید فضای خونه خنک باشه نه تنها فضای خونه باید تن خودشم لباس خنک بپوشی براش کلا خیلی نباید بپیچونی بچه رو چون بیشتر میکنه زردی بچه رو گناه داره بچه به حرف کسی گوش نده اصلا

خنک باشه حتما

خنک عزیزم هم بچه هم خونه حتی لباسای تنشم کم کن

سوال های مرتبط