۴ پاسخ

منم گرفتم و راضی ام

برا منم چون از قبل یکم شکم داشتم حالت افتاده بود دکترم گفت بگیر ببند چون یکم درد هم داشتم گفت شاید بخاطر حالت شکمت که درد داری،گرفتم و بیشتر وقتی میرم بیرون میبندم. برای من که خوب بود دیگه برای بقیه رو نمیدونم.

همه میگن خوبه منم میخوام بگیرم تست کنم

برا منم افتاده یجوری شده کلا

سوال های مرتبط

مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری