من دستی دارم راضیم ازش برای دم دستی
من ایستاده دارم خیلی خوب و راحته
دستی بیشتر برای رفع نیازه و مسافرتی و ایستاده کارایی ش بیشتره از مدل هایی بگیر که میز هم داره هم ایستاده میشه و هم افقی، من فیلیپس پارسال خریدم
دستی خوب نیست فقط استفاده مسافرتی داره
ایستاده
ایستاده خوبه
من جفتش و دارم اما ایستاده خیلی خوبه بیشتر ب کارت میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.