بنظرتون اتو بخار دستی بگیرم یا ایستاده؟
#شیر خشک#زایمان#بارداری

تصویر
۷ پاسخ

من دستی دارم راضیم ازش برای دم دستی

من ایستاده دارم خیلی خوب و راحته

دستی بیشتر برای رفع نیازه و مسافرتی و ایستاده کارایی ش بیشتره از مدل هایی بگیر که میز هم داره هم ایستاده میشه و هم افقی، من فیلیپس پارسال خریدم

دستی خوب نیست فقط استفاده مسافرتی داره

ایستاده

ایستاده خوبه

من جفتش و دارم اما ایستاده خیلی خوبه بیشتر ب کارت میاد

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولووو👶🐻 مامان کوشولووو👶🐻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری