کسی اتو بخار دستی داشته؟خوبه؟
#شیر خشک#زایمان#بارداری

تصویر
۹ پاسخ

من ندارم ولی احساس میکنم خوبه😂

اره خوبه

باهاش میتونی بخارشوری هم بکنی مبل و جاهای دیگه رو پارچه بذاری روش

من دارم خیلی خوبه واقعا دیگه دلت نمیخواد با اتو کار کنی با یه پیس پیس بخار کاملا صاف میشه بصورت دیواری

من شیائومی دارم خیلی خوبن راضیم سریع داغ میشه و راحته

اره خوبن مخصوصا مسافرت ببری لباسای توچمدون ک چروک میشن صاف کنی

عالیه

من فیلیپس دارم عالیه

من تفال دارم خیلی خوبه دو سه سال پیش خریدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسنا سادات مامان حسنا سادات ۱ ماهگی