بچه ها بنظرتون فشارسنج دیجیتالی یا دستی بگیرم؟

۷ پاسخ

دقیقتر دستی هست من دو بار دیجیتالی گرفتم خراب شد

دیجیتال

دیجیتال

منم برا مادرم دیجیتالی گرفتم عالیه

دیجیتال خودت میتونی بگیری اونا همیشه باید کسی بلد باشه بگیره.

دیجیتالی خوبه

من دیجیتالی مارک اومرون دارم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد