توی بارداری ایستاده حمام کنی خوبه یا نشسته؟؟

۷ پاسخ

من چون استراحت بودم وسنگین هم شدم نشسته کارام رامیکنم اخر ایستاده دوش میگیرم ومیام

من ایستاده شریع میام بیرون ولی اگه شیو کردن باشه میشنم تا به نینی و کمرم فشار نیاد

من توی طول حموم کردن رو چهارپایه میشینم .هم خسته نمیشم هم خطر کمتری داره

با هر کدوم که راحتی اما نشسته به خاطر آلودگی کم تر باشه بهتر ممکنه آدم عفونت بگیره ایستاده یه دوش بگیر بیا بیرون حتی دکتر وان و چیز های مشابه رو منع میکنن چه دیگه نشسته حموم کنیم

نشسته بهتره
از نظر طب سنتی

من ایستاده بعضی موقها اگه کمر درد دارم نشسته رو صندلی

من ك ايستاده يه دوش ميگيرم ميام بيرون

سوال های مرتبط

مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری