۴ پاسخ

روز اول چند وعده و چند قاشق میدی تا روز نوزدهم

مامان جون فرنی سیب و هویج که نوشتی چجوری درست میشه

فرنی با شیرخشک که تست حساسیت نمی‌خواد😐فرنی ساده که میدی باید یکم شیرخشک بزنی قاطیش
پوره سیب زمینی،کدوسبز،
سوپ
بعد تست حبوبات،گوشت،مرغ،
سبزیجات دیگه مث کرفس و لوبیا سبز و قارچ وانواع جو و...
البته به مرور

پوره سیب زمینی هم مجازی
بعد که سیب زمینی رو دادی پوره سیب زمینی و هویج باهم بده،
بعد تو همین پوره ی ترکیبی فرنی که با اب درست کردی قاطی کن که هر چی به شش ماه نزدیک‌میشی یه چیزی شبیه سوپ بهش داری میدی انگار با اضافه کردن خوراکیها بهش
نوش جانش

سوال های مرتبط