اره خوبه بگیر سایزای دیگم داره ؟کجای ورامینه عزیزم
اره عالیه بگیر
اره خیلی خوب میگه حتما بگیر
من مولفیکس سایز۲(۴۴)تایی گرفتم قیمت قدیم۳۵۱تومن
الان مای بیبی هم قیمت جدیدش۶۵۰اینا شده
کاش صبر کنی ببینی کدوم مارکش به نی نیت میسازه بعد بری مثل همون بخری
اره قیمت قبله
نه کیفیتش نسبت به قبلاً افتضاح شده
من ی بسته خریدم پشیمون شدم دوباره مای بیبی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.