۴ پاسخ

مبارک باشه ماشاالا

کاس قبل واکسن عکس دو ماهگی میگرفتم الان بهش دست میزنم گریه میکنه 🙂

خدااا قشنگم مبارک باشه عزیزم 🥰

پسر ناناز مبارک باشههه

سوال های مرتبط

مامان پـ💙ـارسا مامان پـ💙ـارسا ۹ ماهگی
مامان 🩵آقا هامین🩵 مامان 🩵آقا هامین🩵 ۸ ماهگی
مامان آریا 👶🏻🩵 مامان آریا 👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان محمدمرتضی مامان محمدمرتضی ۱۰ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۱ ماهگی
مامان پرنسس(نِلا👼🏻🩷) مامان پرنسس(نِلا👼🏻🩷) ۱۷ ماهگی