بچه ها من ۱۹هفتمه زیر دلم یجوریه انگار ک باد میپیچه درد دارم

۴ پاسخ

اره منم گاهی وقتا اینجوری میشم

نفخه منم بعضی وقتا اینجور میشم

من چند روز پیش اینطوری بودم عزیزم از روده هام بود فکر میکردم رحمه

نفخ داری خوب‌

سوال های مرتبط