سعی کن چیزای نفخ دار نخوری
از هورمونا هم هست
وااااای من دارم میمیرم از این درد وحشتناک درده نفخ دارم ۳ روزه یوبس شدم اصلا نمیتونم بشینم کم مونده دیگه گریه کنم از دردش معدم و شکمم داره جر میخورهههههه
دکتر به من قرص پروبیوتیک داد از اون سفت شدنه راحت شدم
منم دارم خیلی بدههه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.