نفخ دارم باد میپیچه بچه سفت میشه نفخی ک بیرون نمیاد چرا من این مشکلو دارم

۴ پاسخ

سعی کن چیزای نفخ دار نخوری
از هورمونا هم هست

وااااای من دارم میمیرم از این درد وحشتناک درده نفخ دارم ۳ روزه یوبس شدم اصلا نمیتونم بشینم کم مونده دیگه گریه کنم از دردش معدم و شکمم داره جر میخورهههههه

دکتر به من قرص پروبیوتیک داد از اون سفت شدنه راحت شدم

منم دارم خیلی بدههه🥲

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری