وای منم یبوست میشم مجبور میشم زور بزنم
منم ازقبل بارداری یبوست داشتم ولی خیلی شدید نبود ولی خوب اذیت میشدم الان ازوقتی که مفهمیدم باردارم مامان بزرگم گفت برای یبوستم کره محلی صبح بخورم میتونی باپنیر یا مربا یاعسل شیره هرچی دوس دارین بخورین برای منکه خوب جواب داده
عزیزم سعی کن شبا انجیر خشک بندازی تو آبجوش نرم بشه صبح ها ناشتا هم انجیرشو بخور هم اون آبجوش.
برگ زردآلو بگیر
روزی یه قاچ خربزه بخور
اینا همه شکم به کار میندازه
بچه که بیرون نمیاد😃ولی خب نبایدزورزدچون بچه اذیت میشه و اسیب میبینه سعی کنین آلو قیصی واین چیزابخورک روان شی
اصلا نباید ب خودت فشار بیاری
اره من از فرنگی استفاده میکنم از وقتی شب سه چهارساعت قبل خواب روغن زیتون و اب گرم و قاطی میکنم میخورم صبحم بیدار نیشم دوسه تا زرآلو میخورم مشکل حل شده
زور زدن کلی ضرر داره مخصوصا برا طول سرویکست
منم اوایل بارداریم یبوست بودم سرویکسم اومد پایین انقد زور زدم
شربت لاکتولوز بخور
نباید زور زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.