قاب خیلی بهتره هم مدلش و هم از لحاظ ماندگاری
عزیزم شاسی رفته رفته عکس کم رنگ میشه لک میشه اما با قاب همیشه سالم میمونه
من میزارم البوم، شاسی خیلی زود خراب میشه اگر میخوای تو دید باشه قاب کن
من قاب میکنم
من قاب دور سفید کردم خیلی خوب شده شاسی یجوریه
من قاب انتخاب کردم اما هنوز به دستم نرسیده عکسا. دادم تو سایزای مختلف چاپ کنه. مد شاسی رفته دیکه. به مرور زمانم خراب میشه
من فایل میگیرم همیشه اصولا.چاپ نمیکنم
اره بعد یه مدت رنگش عوض میشه قاب هم رنگش ثابت میمونه هم شیک تره شاسی خیلی قدیمی شده دیگه
من میخوام بذارم تو البوم،چه اتلیه ای میرید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.