۱۳ پاسخ

سیب زمینی پخته
تخم مرغ
حبوبات
لوبیا
ماکارانی
اینا چاق کننده ن

سوپ‌ سیب زمینی هم خوشمزست چاق کننده هم هست

سیب زمینی و پیاز و آب مرغ و شیر و فلفل سیاه و قرص مرغ الیت بزار رو گاز بپزه و سیب زمینی ها نرم بشن بعد با میکسشون کن و یه قاشق خامه و یکم کره اضافه کن اگه دیدی خیلی غلیظ میتونی بازم شیر اضافه کنی

برا دندون غذا نمیخورن تا در نیاد کامل همینه بیست تا در بیاد خوب میشن

یسنا جون ماکارونی شکل دار براشون بپز بذار جلوشون خودشون با دست بردارن بخورن

عزیزم یه آزمایش ادرار بده احتمالا عفونت ادراری داره بچه ای که وزن نمیگیره و اشتها نداره عفونت ادراری پنهان یا اشکارداره شما که میگی هرماهم مریض میشه شک نکن. دکتر بردی؟ ازمایش خونم یدونه سی بی سی رو بده ببین چخبره هشت کیلو خیلی کمه نمیخوام نگرانت کنم ولی بفکر باش فردا زود ببر ازمایش خون اول بعد ظرف ادرار بگیرازشون

گوشت بلدرچين هم تو برنامه غذایی شون بذار خیلی برای سیستم ایمنی خوبه

عزیزم اگه منظورت از مریضی سرماخوردگی هست اسپری کلداماریس قبل از اینکه بری جاهای شلوغ یا اینکه وقتی هوا سرده یا هر وقت که فکر میکنی داره علائم سرماخوردگی نشون میده بزن خیلی تاثیر داره برای پیشگیری از سرماخوردگی

صبحانه هر روز یک تخم مرغ آب‌پز میدم عصرا هم یک سیب زمینی آب‌پز و کمی روغن محلی

وزن تولدشون چند بوده؟ بری دکتر براشون شاید بهشون شیرخشک وزن دهنده زده مثله پدیاشور یا ریسورس جونیور البته باید با تجویز دکتر باشه

عزیزم تا یک سالگی باید شیر بیشتر میدادی که وزنشون بالا میومد
احتمالا شما شیر کم کردی غذا دادی
ببین پسر منم الان میکس میخوره درسته بدم دو فاشق ببشتر نمیخوره
مبکس میکنم هر چقدر بدم میخوره امتحان کن

عزییزم اره وزنشون کمه دکترشون چی میگه ؟ اشتهااوری چیزی نداده ؟
مولتی ویتامین معمولا اشتهاشونو باز میکنه اگه غذا نمیخورن چیزایی بده که معمولا بچه ها دوس دارن مثل بستنی دنت شکلات اینا اشتهارم باز میکنن

سلام یسنا جون خوبی؟؟پس کوجایی کم پیدایی خیلییی نگا میکنم اکانتت رو

دسر نشاسته درست کن
بزن تو گوگل دسر سوپانگل نشاسته داره خوبه
ژله هم میگن خوبه ولی نمی‌دونم من

سوال های مرتبط