۲ پاسخ

آره توش یه کاغذ مقوایی هس تو اون نوشته چی بری بعد یکسال منم اینبار میخوام ازون بگیرم

من سنستول میدم داروساز گفت دیگه قطره نده یک سالگی به بالا شربت و بهتر میخورن، ۵ میل

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۱ سالگی