جفت پایینه منم داشتم و خونریزی کردم فعلا خداروشکر خوب شد
احتمالا جفت پایینه
نگران نباش عزیزم منم همه این علایم رو داشتم چیزی هم نبود فقط هماتوم داشتم که اونم تا ۴ ماه دفع شد
گلی میشه تاپیکم جواب بدی لطفا مرسی
بهت شیاف میده مشکلی نیس گلی
شیاف استراحت اصلا تکون نخور تا بری دکتر من تجربه کردم
اگر دل درد نداری هیچی نیست یا جفتت پایین خونریزی کردی یا هماتوم
ایشااللع هیچی نمیشه من فقط لکه بینی دارم قطع هم نمیشه تواستراحت مطلقم
ایشالللله ک هیچی نیست استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.