۳ پاسخ

قطعا آی مت
و اینکه تا کلاس چهارم دارم تا هفت سالگی اسمش آی مت بعد اون میشه سی مث

ایمت تا ۷ سال بیشتر نیست

من پسرمو از ۵ سالگی فرستادم چرتکه‌ .تا الان که خیلی برای درس ریاضی کمکم کرده‌ . آیمت نرفتم. ولی آیمت هم خوبه.

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۷ سالگی