مثل منی
ویتامین نمیخوری مگ
من قرص ک میخورم یه ساعت بعدش حسابی گشنم میشه
شاید به خاطر تغیر هوا یا اینکه هفته مون داره میره بالا.
منم فقط وعده های غذایی یکم میلم میکشه.
غیراون برعکس قبل فقط میوه ابندار دوسدارم بخورم
دقیقا سه چارروزه بشدت بی اشتها شدم منم نمیدونم چرا
من فقط ظهر غذامیخورم یعنی گشنمه شدید ولی تا شب هیچی نمیتونم بخورم تهوع کمی هم دارم واقعا بد تا صبح
منم چند روزی اینجوری شدم عصابم خورد شده دیگه ن ب قبل ک فقط میخوردم ن ب الان ک گشنم نمیشه
شاید هوا گرم شده اینجوری شدی
من دوست دارم همش چیزای خنک بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.