۲ پاسخ

من دیگ میزنه به پاهام گاهی اوقات

اره منم خیلی خیلی درد دارم میگم واسه زایمان شاید خوب بشم من میزنه پای راستمم تیر میکشه... فک کنم ارتوپد باید بریم بعد عکس سیتی مینویسن خودشون

سوال های مرتبط