برا من پریودی دقیقا کم درد داشتم و زایمان هم همینطور خیلی خوب بود
حالا این یکی رو نمیدونم دیگه
میگن هر زایمان با اون یکی فرق داره
نه متاسفانه ربطی به هم ندارن.
من اصلا درد نداشتم یا خیلی کم
ولی درد زایمانم خیللی زیاد بود
اصن ربطی به درد پریودی ندارع من از پریودی نمیفهمیدم همش هم همین فکر شمارو میکردم ولی درد زایمان برای همه یکسانه ولی برای یکی ۴ ساعت برای یکی ۲۴ساعت
ن عزیزم درد زایمان وحشتناکه هرموقع دردت اومد زور بزن دردت میره
میدونی عزیزم بمنم میگفتن درد پریودی ولی هیچ ربطی ب درد پریودی نداشت ی دردی که نمیتونم توصیفش کنم و تعریف کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.