بچم دماغش کیپه چیکار کنم؟



کولیک،

۶ پاسخ

قطره سدیم کلراید توی هر طرف یک یا دو قطره بریز بعد از یکی دو دقیقه پوار کن و اینکه بخور سرد هم براش بزار رطوبت بره بالا بهتر میتونه نفس بکشه

اول اسپری بعد پوار

فقط اسپری بینی .

قطره بگیر از داروخونه دو قطرع بریز تو هرکدوم و پوار بینی بزن

قطره سدیم کلراید
اگه نداری آب جوشیده سرد شده با خییییلی کم‌نمک مخلوط کن بریز تو قوطی اسپری بینی یا قوطی قطره بینی بریز براش

قطره بگیر براش گلم

سوال های مرتبط