چرا ب چیزای خوب فکر نمیکنی ک ی نی نی خوشگل تو شکمته چن ماهه دیگه میاد تو بغلت نازش میکنی بوسش میکنی 🥺هروقت دلتنگ شدی بگو بچم پیشمه ...
همین
ناراحتیت روش تاثیر میذاره بعدا غرغرو و گریه کن میشه،کویلیک و رفلاکس میگیره،سعی کن ارامش داشته باشی
منم خیلی حالم بده عزیزم من با فکر به بچه های میناب و به هر کسی که روزگارش خوب نیست به یه فیلم شکست عشقی جدایی و.... فقط گریه میکنم دست خودم نیست
ولی خیلی خودتو کنترل کن من یکی از دوستام پسرش همش گریه میکرد همه جا بردنش پیش هزارتا دکتر مختلف بردنش میگفت شاید الرژی کولیک رفلاکس داره اینطوری میکنه ببین به شدت بی قرار بود اخرم ی دکتر بهش گفته بود ک این عوارض اینه ک سربارداریش گریه میکرده
دست رو دلم نزار خونه من انقدر حالم بده استرس شدید دارم فکروخیال میکنم اعصابم بهم میریزه خیلی وقتا عصبی میشمو گریه میکنم🥲🥲 اصلا ادم نمیدونه دلش چی میخاد دلتنگ کیه
درکت میکنم گلم ولی میدونی بچه ی تو شکمت چقدر اذیت میشه الان؟؟
من دو سه بار گریم گرفت در طول این هشت هفته ام گلی به خودم حرف گفتم که چرا من. گریه کردم بچه ام اذیت میشه 🥺
نکن اینجوری آهنگ باز کن برقص کلیپ علی خنده دار نگا کن
روروحیه اش ثاثیرمیزاره بچه افسرده میشه
چرا مگه خدای نکرده مشکلی داری قشنگم؟
گریه خوب نیست در کل
خب چرا گریه میکنی دلتنگ کی هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.