۱۶ پاسخ

از برکت وجود...🫠

نگو اینحوری عوضش امنیت داریم
مهم نیس ک روز ب روز دارن سفرمون تنگ تر میکنن ک
فوق فوقش از گشنگی میمیرم
لعنت به تک تکشون

گود دی؟ من فقط همون مارک و میتونم بخورم که الان ۶ ماهه نخریدم واقعیت ترجیح میدم گوشت بخرم واسه گرشا بجاش

من حاضرم شیشه ها خونم نریزه و نلرزه و صدای انفجار نشنوم گودی را هم مثل بقیه چیزا نخورم.....

نمیدونم آخرش قراره چی بشه هیچی سر جای خودش نیست

الهی... آره دقیقا تک تک خوشی هامونو ازمون گرفتن.هرچند کوچک

حالا این تفریحات محسوب میشد
الان زمزمه گرون شدن ماکارانی شده
همه چی رو باید از سفره هامون جمع کنیم

اره منم خیلی کاپوچینوخورم این سری ک رفتم فروشگاه خیلی گرون شده بودواقعاناراحت شدم ازانقدافزایش قیمت همه چیز...

هرچی وارداتیه ۵۰ درصد افزایش قیمت خورده چون اینا ته انبارین به نظرت امارات بهمون جنس میفروشه ؟؟؟؟یا کشورای دیگه

منم بدوابسته کافی هستم اصلانخورم انگارآدمایه معتادولی خیلی گرون شده

پودر کاکائو چقدر گرون شده نشد بخرم
تفریح منم این بود برای بچم کیک شکلاتی درست میکردم

تو تبریز ۳۷ تومنه

منم تفریحم خوردن قهوه بود الان رفتم یه چسه قهوه خریدم شد یک میلیون ریختم تو ظرفش بعد ترجیح میدم فقط نگاهش کنم که تموم نشه بجا اینکه بخورم 🫠🫠🫠

منم همینطور ی دوماهه نخریدم 🤣🤣🤣 دلم لک زده

ازه تفریح منم بود دیگ کمش کردم خواهر 🥲🥲🥲

تازه منو بگو خریدم دیدیم فیکه همشون بد طعم همسرم گفت بریز دور معلوم نیست چی هستن اصلا...
خدا رو شکر چندتا خریده بودم 😐
بعد ما یادمون رفته از کجا خریدیم نشد لااقل پسش بدیم که بگیم دیگه فیک نیاره

سوال های مرتبط